Vill så mycket!

Så är jag i farten igen!

Jag vill göra ny design på facebook, blogg, twitter och gud vet allt men när jag gör det så är det inte bara att byta en bild utan jag ska hitta DEN bilden.. så just nu försöker jag hitta en bild som stämmer med mig..?!

Eller när jag ska börja om att läsa.. då är det inte bara att hitta en bok utan jag ska hitta DEN boken. Så nu har jag kommit så långt som till elib.se

Språk! Jag håller på att träna upp min tyska.. men FÖRST måste jag hitta DET programmet, ljudboken texten och hjälpmedlet för att det ska blir rätt… Så just nu googlar jag på gratis tyskakurs steg 2.

Och nu till mitt senaste projekt. Kropp och hälsa.
Dags att komma i form!
Men vänta nu.. förstå måste jag ladda ner träningsappar och mat appar till plattan och sen måste jag ha batteri i vågen och sen måste jag läsa lite om i fall att och sen måste jag …INGENTING! Nu kör vi!

Mitt hjälpmedel är ShapeUp Club. ”Håll koll på dina matintag och din träning. Lägg till allt snabbt och enkelt i din dagbok och ShapeUp Club kommer ge dig en fullständig kalori- och näringsinformation. Människor som skriver matdagbok kommer,enligt studier, gå ned dubbelt så mycket i vikt än de som inte gör det.”
Finns som app både till Iphone och Android. Har du lust att hänga på så säg till!

 

About Lotta

www.jagakcal.se är en berättelse om hur jag har valt att en gång för alla lära mig ta hand om mig själv och aldrig mer hamna i överviktsfällan. Bloggen har fått en egen sida på facebook så man kan även följa den där! http://www.facebook.com/IJaktenPaKcal

Posted on januari 17, 2012, in Tankar. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Vad tycker du?

