Våga inte ändra på något! :(

Varför avskyr vi förändringar??

Finns ett par berömda citat som säger det mesta:
Man behöver inte vara Dalai lama för att berätta för folk att livet handlar om förändring. -John Cleese (1939-)

När förändringens vindar blåser bygger en del vindskydd vi bygger väderkvarnar

Om du vill skaffa dig fiender försök att förändra någonting. -Woodrow Wilson (1856-1924)

Bevis 1:

Bevis 2:

Facebook är en gratistjänst.. gillar man inte det…nä då är det inget som säger att man måste vara där. Jag bygger väderkvarnar!

Den största svårigheten är inte att få folk att acceptera nya idéer, utan att få dem att överge de gamla. – John M Keynes 

About Lotta

www.jagakcal.se är en berättelse om hur jag har valt att en gång för alla lära mig ta hand om mig själv och aldrig mer hamna i överviktsfällan. Bloggen har fått en egen sida på facebook så man kan även följa den där! http://www.facebook.com/IJaktenPaKcal

Posted on september 21, 2011, in Facebook, Ny teknik, Nyheter, Social media and tagged , , . Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Jag hatar förändringar, men älskar förbättringar.

  2. fb har blivit för plottrigt. Nu mer föredrar jag Google+

Vad tycker du?

