Maria M, En person eller ett fenomen?

Jag har aldrig sett Hollywoodfruar, jag har inte läst om henne eller följt hennes andra framträdanden i media men ändå så blir jag så glad varje gång Vingresors reklam visas på TV!

Jag sällar mig härmed till skaran av Maria Montazami fans! 🙂

Det roliga är att en kollega till mig har varit helt såld hela tiden, pratat om hennes läppstift och till och med haft en Maria fest och jag har bara ruskat på huvudet åt henne.. eller rättare sagt åt dom båda men nu förstår jag dig A!

Uttryck som ”Gödla kärleken”,  ”vågor som hoppar fram”, ”det står som en aurora omkring dig” och  ”när man kommer till öknen då hittar man sand” är obetalbara!

Tack Maria för din härlighet! 😉

About Lotta

www.jagakcal.se är en berättelse om hur jag har valt att en gång för alla lära mig ta hand om mig själv och aldrig mer hamna i överviktsfällan. Bloggen har fått en egen sida på facebook så man kan även följa den där! http://www.facebook.com/IJaktenPaKcal

Posted on augusti 15, 2011, in Jag gillar!. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Maria är ju helt fantastisk! Jag har lite svårt för de nya Hollywoodfruarna som visas på tv just nu, men Maria kan jag aldrig få nog av. Underbar! =)

Vad tycker du?

