Jag vill känna mig ”hemma”

Oavsett om det är hemma i soffan, på jobbet, på twitter eller i min blogg vill jag känna ”här vill jag va!” så därför har jag ändrat lite på bloggens utseende 🙂

Jag höll på likadant när jag hade en hemsida men en sak gjorde jag aldrig och det var att lägga in bild eller text ”Under konstruktion”.
Nä där satt jag och i början knackade html koder och hade inte en aning om vad jag gjorde men det var så jäkla kul och lärorikt! Jag gick till om med online design-kurser just för att jag aldrig kunde bestämma mig för en design!

Nu undrar ni kanske om rätt känsla infunnit sig nu när jag bytt.
Låt mig få återkomma om det… genom att byta eller har kvar denna design. Hur som så kommer det i alla fall att vara samma blogg hur den än ser ut och ni är alltid välkomna när som.

About Lotta

www.jagakcal.se är en berättelse om hur jag har valt att en gång för alla lära mig ta hand om mig själv och aldrig mer hamna i överviktsfällan. Bloggen har fått en egen sida på facebook så man kan även följa den där! http://www.facebook.com/IJaktenPaKcal

Posted on juli 12, 2011, in Idéer, Tankar. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Vad tycker du?

