Social eller aSocial?

Jag är en sån som vill veta allt, kunna allt och vara med på allt som händer i den mediala världen. Upptäckte tidigt att det är något jag verkligen gillar att syssla med.

Ordet social i social media känns ibland inte alltid rätt. Ja visst är man social mot sina vänner och bekanta på facebook, followers på twitter, läsare på bloggen och så vidare men är man så social emot sin familj och sina vänner IRL? Håller vi på att flytta vårat umgänge från en trevlig kväll med vänner på stan till en facebook fest med vänner och bekanta? Hur ser ditt sociala live ut? Brukar du logga ur eller är du som jag ständigt uppkopplad? Ta dig ett par minuter att titta på filmen. Faktan är svindlande!

About Lotta

www.jagakcal.se är en berättelse om hur jag har valt att en gång för alla lära mig ta hand om mig själv och aldrig mer hamna i överviktsfällan. Bloggen har fått en egen sida på facebook så man kan även följa den där! http://www.facebook.com/IJaktenPaKcal

Posted on juli 10, 2011, in Kommunikation, Tankar. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Vad tycker du?

