Skämtar ni Tele2

Känns som om denna blogg är på väg att bli en hata allt och alla blogg men det är inte meningen! Ska skriva lite kuligheter oxå men nu måste jag skriva av mig om en kuslighet!

Hela familjen har tele2 mobilabonnemang. Jag har dessutom ett företagsabonnemang. Går in på banken för att kolla specifikationen på dom små liven hemmas mobila aktiviteter då den ena har haft mobilräkningar way over tillåtet.

Gick inte att få ut e-fakturan på Handelsbanken så jag chattar med tele2 efter att jag försökt ringa och hamnade som nummer 22 i kön. Chatt är ett fantastiskt verktyg för all konversation sparas! Så har du tele2 http://www.tele2.se/kundservice/chatta-med-kundservice.html kan du ju chatta lite med dom om du har tråkigt men räkna inte med att få bra svar.

Jag får chatta med Natalie. Trevlig men otroligt långsam på att skriva på en chatt.. (Tele2, öva upp snabbheten på dom som sitter och sköter chatten.)

Jag ber att få mobilspecifikationen maila till mig och får till svar: Jag kan bara skicka den via post. Går det bra?

Tele2! I år är det 2011. Ni twittrar, ni chattar, ni bloggar och ni saluför en hightech produkt men ni kan INTE maila en fakturaspecifikation?????? Välkommen till 2011!

About Lotta

www.jagakcal.se är en berättelse om hur jag har valt att en gång för alla lära mig ta hand om mig själv och aldrig mer hamna i överviktsfällan. Bloggen har fått en egen sida på facebook så man kan även följa den där! http://www.facebook.com/IJaktenPaKcal

Posted on juli 1, 2011, in Kommunikation, Tankar. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Hahaha… Självmål av Tele2 skulle jag säga!

Vad tycker du?

