Underbara stad!

Skansen i från sin bästa sida

Sitter här på Stockholm Jazzfestival på Skansen och inser att livet är galet bra! Okej, ärligt, jazz är INTE min grej men en öl på ett soldränk skansen med en utsikt som folk betala multum för kan få vem som helst att må bra! Om en timma kliver Bobby Womack upp på scen. Me love me life!

About Lotta

www.jagakcal.se är en berättelse om hur jag har valt att en gång för alla lära mig ta hand om mig själv och aldrig mer hamna i överviktsfällan. Bloggen har fått en egen sida på facebook så man kan även följa den där! http://www.facebook.com/IJaktenPaKcal

Posted on juni 18, 2011, in Jag gillar!. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Vad tycker du?

