Tveksam

Detta är inte första gången jag börja bloggar. Har försökt flera gånger förr men alltid fastnat vid både design, bloggnamn och innehåll.
Men så drabbas jag av skrivklåda igen och vill bara skriva. Skriva av mig om precis allt från ett gott recept till ett av mina favoritämnen hobbypsykologi.

Så nu gör jag ett försök igen. Skillnaden denna gången är att jag bryr mig inte nämnvärt om namn eller utseende utan denna gången vill jag bara skriva. Man kan väl kalla det pyspunka helt enkelt!

Så hittar du hit hoppas jag att det kanske finns något som intresserar dig, och om inte så tack för titten.

/Lotta

About Lotta

www.jagakcal.se är en berättelse om hur jag har valt att en gång för alla lära mig ta hand om mig själv och aldrig mer hamna i överviktsfällan. Bloggen har fått en egen sida på facebook så man kan även följa den där! http://www.facebook.com/IJaktenPaKcal

Posted on juni 16, 2011, in Tankar. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Och alla är naturligtvis välkomna att kommentera!

  2. Lotta babe! Detta kan blir riktigt riktigt bra =)

Vad tycker du?

